Saturday 27 April 2013

Rindu nak MELUKIS !

السلام عليكم
Hai.
Tetiba jaa rasa macam ni.
HAHAHA. Rindu kawan-kawan, rindu sekolah, rindu cikgu.
Yang pastinya rindu Cikgu Rodiah. (cikgu yang ajar seni kat sekolah) k tipu -_-'
Act aku pun tak taw ada sikit-sikit bakat melukis.
Dulu time sekolah rendah suka sangat la melukis dan mewarna ni.
Last-last form 1- form 3 masuk kelas aliran ARAB, so dah tak da la kelas-kelas seni.
Masuk form 4 ada, jumpa plak member-member yang PRO melukis. ( IRYANI IJAZATTE )
Rasa seronok plak. Yela kan lama tak melukis. Seronok OoOOooooO. >.<
Aku rasa bila melukis rasa relax sangat, tak da serabut-serabut macam subjek PRINSIP PERAKAUNAN.
HEHE. Ingat lagi masa form 5 kena buat folio. HAHAHA. Time tuh baru serabut sebab banyak benda yang nak kena buat., Sampai tak tido malam punya PULUN dok buat. Kononnya nak dapat markah yang terbaik la. Alhamdulillah, dapat la 92%. Terkejut jugak la sebab markah dapat macam tuh. Cehh. Act da tinggal 5 tahun and form 4 start balik lukis. Here da pix FOLIO SENI  yang aku masih simpan. saja nak buat kenangan :P

   SHOES

Lukisan realistik ( 100% kena lukis dan warna sama dengan gambar yang kita cari )
*Aku lukis 50% ja yg sama, HAHAHA >.<



* STEP BY STEP cara lukis corak pada kasut




* Lukis guna pensil k. For yang PRO pakai marker teross :)


* Sapu kapur kasut


* Guna cat ACRYLIC taw, jangan guna cat dinding >.<


* Warnakan, Dah siap lukis balik ikot marker untuk nampak KEMAS.



* Siap !!


* Be careful k. Jangan jadi macam aku.


* yeahh, siap Folio Seni aku. Tebal tak ? ^^'



SUKA ? LIKE JEA LAHH ;)