Tuesday 18 October 2011

tragedi 11.1o.2o11 .

hari yang malang buat aku , zafirah , dan ckgu nadiratul .

tragedi di sekolah ( smk paya keladi )
hari yg x dpat dlupakan .
peristiwa kna lggar smsa menjalankan tugas di hdpn gate skul .
hmmm  . feel like hectic life just begin .
x twu la npe pg tuw rsa cm tuwh , x mcm sllu ,
yela . sllu hepy go lucky .
tp rneyh . mlas3 .
ok . 7.20 . time jlnkn tugas.
selalunya . aku , zaf akn tugas kt dpan gate ~
then kmi sembang ~
ckgu nadi pown dtg ,
bwu je na kalehh na sembang ngan ckgu ,
rasa cm malayang la bdan aku . rasa cm da ssuatu yg hempuk kt perut aku .
rasa cm mimpi ngeri !
then zaf jerit ~ sakit ! sakit !
ckgu plak . still ckp ; '' allahuakbar '';
aku terdiam , tergamam . x twu na wtpe ,
mcm owg yg bdoh !
agk lma, bwu ku sdar . aku tertiarap tas bonet keta !!!
agk lama . owg pown rmai . then pemandu tuw pown undurkan keta ,
suma trjatuh tas jlan tar tuwhh . tdung pown , abeh tercabut larr !
zaf jtoh tas aku . ya allah . rsa cm na terkeluar da kaki aku . sakit sgt .
tp aku gagah kn jgk berdiri . owg kian rmai , sedar2 . nmpak kaki zaf .
ya allah . isi kt betis terkeluar weyhh , tkowtnya ,, aku pown ngeh .,
suma mseh baring tas jln tuh , aku ja . ley berdiri . syaera pown dtg tlong,
rasa cm na pitam  ja kt situhh .
aku plak . nmpak faiz . tros lha ngeh . bg aku , dy la yg kuatkn smangat aku .
then abah pown dtg , ambulance pown smpai .
semua dkejarkn ke hospital kepala batas .
faiz , abah n syaera pown tman aku kt sna ..
hmm . agk lama kt sna .
aku kiranya selamat la jgk . cuma lebam2 , zaf , retak tulang punggung , isi betis terkeluar ,
ckgu nadi , patah 2 jari kaki .
umm . thnks pd yg tlong pd hari tuwh ,^^
aku harap . dowg kuatkn smgat . semoga dowg cpat sembuh :))
aminn ..


                                            aku , zafirah > jamuan aidilfitri 2o11 <
SUKA ? LIKE JEA LAHH ;)